صفحه شخصی کورش نیکزاد   
 
نام و نام خانوادگی: کورش نیکزاد
استان: اصفهان - شهرستان: اصفهان
رشته: کارشناسی ارشد عمران - پایه نظام مهندسی: دو
شغل:  سهامدار و عضو هیأت مدیرۀ یک شرکت ساختمانی و تأسیساتی
تاریخ عضویت:  1390/08/05
 روزنوشت ها    
 

 کدام استراتژی اکوسیستمی مناسب کسب‌وکار شما است؟ بخش صنفی و حرفه‌ای

0

افزایش هماهنگی و توانمندی سازمان‌ها برای اجرای استراتژی‏‏‌های انتخابی، یکی از چالش‏‏‌های همیشگی دانش مدیریت بوده است. با این همه، کوشش بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های بخش دولتی برای بهره‌‍گیری از اصول اکوسیستم‌ها در طراحی ساختارشان، این چالش را دشوارتر از همیشه کرده است ... ادامه»

چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 08:55 ، نظر بدهید

 درست‌ترین تصمیم علی دایی بخش عمومی

9

به‌تازگی شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر این که گویی قرار است علی دایی در پایان این فصل، جای «اوسمار ویرا» را بگیرد و سرمربی پرسپولیس شود. خوشبختانه دایی این داستان را تکذیب کرد. این را که چرا می‌گوییم «خوشبختانه»، در این روزنوشت توضیح داده‌ایم ... ادامه»

چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 08:10 ، نظر بدهید

 عصر پهپادها در معادلات جهانی جنگ بخش دانش و فناوری

9

هواپیماهای بدون سرنشین در اوکراین که جنگ مدرن را متحول کرده، به تهدیدی کامل برای یکی از نمادهای نظامی آمریکا ـ تانک ـ تبدیل شده است ... ادامه»

یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 ساعت 14:59 ، نظر بدهید

 تیپ‏‏‌های تصمیم‌گیری پنج‏‏‌گانه، از کارآگاه تا ماجراجو بخش عمومی

12

خوشتان بیاید یا نه، شما اندک‌اندک سبک تصمیم‌گیری خودتان را پیدا کرده‏‏‌اید که آن را آزموده‏‏‌اید و برایتان نتیجه‌بخش بوده. اما آیا روش شما بهترین روش است؟ معمولاً سبک تصمیم‌گیری و حل مساله‌ی شما، همان روشی است که به آن خو کرده‌اید و با آن راحت هستید. با این همه، ممکن است روش شما در برخی شرایط، کارساز نباشد ... ادامه»

دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 07:47 ، نظر بدهید

 در مصاحبه‌ی شغلی، چرا می‌پرسند: «دوستانت چگونه توصیفت می‌کنند»؟ بخش عمومی

13

چند روز پیش در مصاحبه‌ای شغلی، مسئول مصاحبه پرسید: «بهترین دوستت تو را چطور توصیف می‌کند؟» آیا چنین پرسشی در مصاحبه، معقول یا منصفانه است؟ آیا بهتر نیست نحوه‌ی بیان آن را اصلاح کنند و بگویند: «اطرافیانت تو را چگونه توصیف می‌کنند؟» ... ادامه»

سه شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 11:25 ، نظر بدهید